heade message logo

התכוננו לחוויה אחרת
בנופיה הקסומים של תאילנד

 

קוסמוי חלום של חופשה

 

אמארי סמוי הוא אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר בקוסמוי, המציע שירותים ברמה גבוהה, במיקום מעולה ובמחיר סביר. המלון שופץ לחלוטין בשנת 2019 ויש לו עיצוב בסגנון תאילנדי עכשווי.

בתוך המלון 2 בריכות שחייה גדולות עם אזורים רדודים המתאימים לילדים קטנים, בריכה אחת הממוקמת על חוף צ'אוונג, יעד התיירות הפופולרי ביותר של קו סמוי, והבריכה השנייה ממוקמת באגף הגן, אזור שקט וירוק יותר בחלק האחורי של המלון.

במלון יש שתי מסעדות, כולל מסעדת Prego הייחודית של אמארי המגישה אוכל גורמה איטלקי, (כולל אפשרויות ללא גלוטן וללא לקטוז).

שירותים נוספים כוללים חדר כושר, מועדון ילדים וספא המציע מגוון רחב של טיפולי גוף.

המלון מציע מגוון גדול של חדרי אירוח, כולם מעוצבים בטוב טעם בסגנון מסורתי. חלק קטן מסוגי החדרים ממוקמים באגף החוף של המלון ושאר החדרים ממוקמים באגף הגן, בחלק האחורי של המלון. למידע נוסף על סוגי החדרים של Amari Samui עיין בכרטיסייה 'תיאור חדרים' בראש עמוד זה.

 

שירותים ומתקנים:

 

  • 2 בריכות שחיה גדולות

  • 2 מסעדות

  • חדר כושר

  • וייפיי חינם

  • טניס שולחן

  • ספריה

 


הזמנה עם אפשרות לביטולים, ללא צורך בתשלום מיידי.
לפעמים יש מבצעים מיוחדים או לילות חינם בחלק מהמלונות. שאל אותנו לגבי מחיר לתאריכים שלך.
אם מחפשים מלון ספציפי שלא מופיע ברשימת המלונות באתר, או אם אתם מעוניינים בהמלצה או עזרה בתכנון החופשה צרו קשר, נשמח לעזור.

 

אמארי קוסמוי - חדר סופריור

חדרים מרווחים ומוארים המעוצבים בסגנון תאילנדי מסורתי. החדרים כוללים מרפסת פרטית בעלת נוף לגן. בחדרים יש טלוויזיה. רוב החדרים במיקום אחורי, מעבר לכביש הקטן החוצה את המלון. בחדרים תמצאו: מיזוג אוויר, כספת, טלוויזה, קומקום להכנת שתיה חמה, מיני בר, טלפון בינלאומי, מייבש שיער, wi fi חינם.

סוג החדר: Superior Room, גודל החדר: 32 מר

אמארי קוסמוי - חדר דלוקס

חדרים מרווחים ומוארים המעוצבים בסגנון תאילנדי מסורתי. החדרים כוללים מרפסת פרטית בעלת נוף לגינה. בחדרים טלוויזיה בעלת מסך שטוח בלוויין. ממוקם בחלק האחורי של המלון, מעבר לכביש קטן החוצה את המלון (רוב חדרי הריזורט החדשים ממוקמים בשטח זה). בחדרים תמצאו: מיזוג אוויר, כספת, טלוויזה, אמצעים להכנת שתיה חמה, מיני בר, טלפון בינלאומי, מייבש שיער, שירות wi fi חינם.

סוג החדר: Deluxe Room, גודל החדר: 33 מר

אמארי קוסמוי - דלוקס דופלקס משפחתי

סויטה נעימה מאוד המתאימה במיוחד למשפחות. בסויטה 2 מפלסים, למטה חדר הורים, וכדי להגיע למעלה  יש לעלות כ- 10 מדרגות המובילות לגלריה עם מעקה בטיחותי לילדים, ושם 2 מזרנים עבים לילדים מתחת גיל 12. בסויטה מרפסת עם דלת זכוכית ופינת ישיבה לא גדולה.המלון לא מפרסם מחירי חדרים אלו, יש לפנות אלינו להצעת מחיר.בחדרים תמצאו: מיזוג אוויר, כספת, טלוויזיה בכבלים, מקלחת, ספת יום, ארון גדול, קומקום להכנת שתיה חמה, מיני בר, טלפון, מייבש שיער, שירות wi fi חינם, מרפסת.

סוג החדר: Deluxe Family Duplex, גודל החדר: 37 מר


מיקום המלון :

עוד מלונות מפוארים באיזור צ'אוונג

Sareeraya Villas & Suites
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
בצפון צ'אוונג ביץ' בקוסמוי ורק 5 דקות הליכה למרכז, נמצא מלון הסוויטות והוילות סאריראיה. המלון ברמה גבוהה מאוד, עם בריכה על החוף, ובריכה נוספת לבניין הסויטות. נחשב לאחד ...
לפרטים והזמנה >>
The Library
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
מלון מפואר,נעים, עם עיצוב מינימליסטי, מודרני וקווים נקיים. למלון בריכה אדומה ייחודית שהיא סימן ההיכר שלו וסיפרייה ענקית. ...
לפרטים והזמנה >>
Banana Fan Sea Resort
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
בדרום מרכז צ'אוונג, מיקום מצויין על החוף, מתאים גם למשפחות בחלק מהחדרים. ביקורות אורחים מצויינות, בריכת אינפיניטי על החוף. החוף הצמוד מעולה. ...
לפרטים והזמנה >>
Sheraton Samui
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
חמישה כוכבים על חוף צ'אוונג נוי, שנמצא כעשר דקות נסיעה מצ'אוונג. מלון נעים ואיכותי בעל חדרים רבים. ...
לפרטים והזמנה >>
Centara Reserve Koh Samui
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
Centara Reserve Samui (לשעבר Centara Grand Beach Resort) ששופץ ונפתח מחדש ב 2022 מציע פאר טרופי מתוחכם. מלון יוקרתי זה כולל אסתטיקה קולוניאלית עכשווית ומציע מבחר ש ...
לפרטים והזמנה >>