heade message logo

התכוננו לחוויה אחרת
בנופיה הקסומים של תאילנד

 

קוסמוי חלום של חופשה

 

מלון באן צ'אוונג הוא ריזורט ירוק יפה ושקט במרכז צ'אוונג בקוסמוי, עם שירות מצויין. בריזורט יש חדרי בניין וגם בונגלוסים, בסגנון תאילנדי מודרני. הוא ממוקם בקירבה למוקדי הבילוי ואטרקציות של האי. המלון זוכה לביקורות מאוד חיוביות מאורחים, ולכן נחשב לאחד הממלונות המבוקשים בקוסמוי.

בהזמנה דרכנו נוכל להבטיח חדרים מקושרים במלון באן צ'אוונג למשפחות, או לאפשר שהייה משפחתית בחדר אחד באישור המלון. למידע נוסף על סוגי החדרים במלון, ראה בלשונית 'תיאור חדרים' בראש עמוד זה.

הריזורט מוקף ירק ושקט מאוד. 3 כוכבים אבל מרגיש יותר.

 

שירותים ומתקנים:

 

  • בריכה חיצונית

  • גן טרופי

  • שתי מסעדות במלון

  • בר

  • ספא

  • חיבור אינטרנט בכל שטח המלון חינם

  • אחסון מטען

 


הזמנה עם אפשרות לביטולים, ללא צורך בתשלום מיידי.
לפעמים יש מבצעים מיוחדים או לילות חינם בחלק מהמלונות. שאל אותנו לגבי מחיר לתאריכים שלך.
אם מחפשים מלון ספציפי שלא מופיע ברשימת המלונות באתר, או אם אתם מעוניינים בהמלצה או עזרה בתכנון החופשה צרו קשר, נשמח לעזור.

 

באן צ'אוונג - סופריור בונגלו

בונגלו על הקרקע, לא חדש אך נעים ונקי. החדרים מוקפים צמחיה ירוקה ועשירה.   בחדרים תמצאו: כספת, מיזוג אויר, מגהץ, מיבש שיער, טלפון, טלוויזיה בלוויין, קומקום להכנת תה/קפה, מיני-בר, מרפסת ונוף לגינה.

סוג החדר: Superior Bungalow, גודל החדר: 28 מר

באן צ'אוונג - סופריור בניין

חדר חדש ומרווח בבניין המלון עם מרפסת ונוף לגינה. ממוקם בקומה ראשונה או שניה. הרצפה בצבע צהבהב מבטון מוחלק.    בחדרים תמצאו: כספת, מיזוג אויר, מגהץ, מייבש שיער, טלפון, טלוויזיה בלווין, קומקום להכנת שתיה חמה, מיני בר, מרפסת ונוף. *ניתן לקבל חדרים מחוברים.

סוג החדר: Superior Building, גודל החדר: 34 מר

באן צ'אוונג - סופריור וילה

וילה על הקרקע, חמודה ונעימה, עם מרפסת וקרובה לבריכה. בחדרים תמצאו: כספת, מיזוג אויר, אמצעי גיהוץ, מיבש שיער, טלפון, טלוויזיה בלוויין, קומקום להכנת תה/קפה, מיני-בר, מרפסת ונוף לגינה.

סוג החדר: Superior Villa, גודל החדר: 35 מר

באן צ'אוונג - דלוקס בניין

החדר ממוקם בקומה ה-2 וכולל נוף חלקי לים. קרוב מאוד לחוף. חדרים חדשים. . בחדרים תמצאו: 2 מיטות יחיד או מיטה זוגית, כספת, מיזוג אויר, מקלחת, מיבש שיער, טלפון, טלוויזיה בלוויין,  מיני-בר, קומקום להכנת שתייה חמה, מרפסת ונוף.

סוג החדר: Deluxe Building, גודל החדר: 38 מר

באן צ'אוונג - דלוקס וילה

וילה מרווחת הממוקמת בסמוך לחוף הים עם מקלחת יפה. הוילה צמודה לעוד אחת מסוגה.  בחדרים תמצאו: מיטה זוגית או 2 מיטות יחיד, כספת, מיזוג אויר, אמצעי גיהוץ, מיבש שיער,  טלפון, טלוויזיה בלוויין, קומקום להכנת שתייה חמה, מיני-בר, מרפסת ונוף.

סוג החדר: Deluxe Villa, גודל החדר: 40 מר

באן צ'אוונג - גרנד דלוקס וילה

וילה מרווחת הכוללת טלוויזיה בעלת מסך שטוח, אמבט, ונוף חלקי לים מהמרפסת. חדשה ויפה. קרובה מאוד לחוף.   בוילה תמצאו: 2 מיטות יחיד או מיטה זוגית, כספת, מיזוג אויר, שולחן כתיבה, אמצעי גיהוץ, מיטת-ספה, מיבש שיער, טלפון, טלוויזיה בלוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני-בר, קומקום חשמלי להכנת שתייה חמה, מרפסת ונוף.

סוג החדר: Grand Deluxe Villa, גודל החדר: 48 מר

באן צ'אוונג - ביץ' פרונט סויטה

וילה על הקרקע הממוקת על החוף עם נוף ים. הוילה חדשה ויפה, ומכילה שני חדרים-  חדר שינה מופרד מחדר סלון, ואמבטיה יפהפיה עם ג'קוזי. בסלון ספה גדולה וטלויזיה, ובחדר שינה טלויזיה נוספת. עיצוב מאוד מיוחד ויפה.   בחדרים תמצאו: כספת, מיזוג אויר, אמבטיה עם ג'קוזי + מקלחת, מגהץ, מיבש שיער, טלפון, טלוויזיה בלוויין, קומקום חשמלי להכנת תה/קפה, מיני-בר, מרפסת ונוף ים.

סוג החדר: Beach Front Suite, גודל החדר: 58 מר

מיקום המלון :

עוד מלונות נהדרים באיזור צ'אוונג

Baan Chaweng Beach Resort and Spa
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
במרכז צ'אוונג בקוסמוי, ריזורט ירוק יפה ושקט, שירות מצויין. חדרי בניין וגם בונגלוסים, סגנון תאילנדי מודרני. ביקורות אורחים מצויינות על השירות, החדרים והמיקום, מה ש ...
לפרטים והזמנה >>
Banana Fan Sea Resort
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
בדרום מרכז צ'אוונג, מיקום מצויין על החוף, מתאים גם למשפחות בחלק מהחדרים. ביקורות אורחים מצויינות, בריכת אינפיניטי על החוף. החוף הצמוד מעולה. ...
לפרטים והזמנה >>
Sareeraya Villas & Suites
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
בצפון צ'אוונג ביץ' בקוסמוי ורק 5 דקות הליכה למרכז, נמצא מלון הסוויטות והוילות סאריראיה. המלון ברמה גבוהה מאוד, עם בריכה על החוף, ובריכה נוספת לבניין הסויטות. נחשב לאחד ...
לפרטים והזמנה >>
Centara Reserve Koh Samui
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
Centara Reserve Samui (לשעבר Centara Grand Beach Resort) ששופץ ונפתח מחדש ב 2022 מציע פאר טרופי מתוחכם. מלון יוקרתי זה כולל אסתטיקה קולוניאלית עכשווית ומציע מבחר ש ...
לפרטים והזמנה >>
Ozo Chaweng
יעד: קוסמוי | אזור צ'אוונג
מלון חדש הממוקם בצ'אוונג ומציע חדרים מודרניים עם גישה לאינטרנט אלחוטי. המלון כולל בריכה על החוף וחדר כושר. במלון מסעדה המציעה אוכל תאילנדי ובינלאומי וכן בר מפנ ...
לפרטים והזמנה >>