heade message logo

התכוננו לחוויה אחרת
בנופיה הקסומים של תאילנד

 

 

  
על חוף לילה השקט, אחד החופים היפים בקופנגאן, מרחק 10 דקות הליכה למרכז האדרין. חוף לילה ביץ' כמעט ואינו מושפע מעונת הגאות והשפל, וטוב לשחיה במשך השנה כולה. המיקום שלו הופך אותו לאידיאלי למי שמעוניין להיות קרוב לחיי הלילה במרחק הליכה, אך רחוק מספיק לא להיות במרכז. מלון ברמה טובה, עם מגוון חדרים לכל התקציבים. חלק מהחדרים חדשים יותר במבנה בן 2 קומות, ושאר החדרים על הקרקע. למידע נוסף על סוגי החדרים במלון, ראה בלשונית 'תיאור חדרים' בראש עמוד זה. 

אחד המלונות הפופולריים באיזור זה, והזמינות שלו מוגבלת. ממוקם צמוד למלון קוקוהאט.
 
שירותים ומתקנים:

 

  • 2 בריכות שחייה חיצוניות

  • מסעדת חוף ובר

  • ספא

  • חיבור אינטרנט חינם 

  • חדר שמירת חפצים

 


הזמנה עם אפשרות לביטולים, ללא צורך בתשלום מיידי.
לפעמים יש מבצעים מיוחדים או לילות חינם בחלק מהמלונות. שאל אותנו לגבי מחיר לתאריכים שלך.
אם מחפשים מלון ספציפי שלא מופיע ברשימת המלונות באתר, או אם אתם מעוניינים בהמלצה או עזרה בתכנון החופשה צרו קשר, נשמח לעזור.

 

סריקאנטנג - וילה נוף לים

וילה אחת מסוגה בסריקאנטאנג. פרטית ומפוארת, ממוקמת ליד החוף עם נוף ים ונוף לבריכה. בוילה חדר שינה וסלון, וג'קוזי חיצוני. בחדר תמצאו: ג'קוזי חיצוני, מרפסת שיזוף, מזגן, טלוויזיה, מיני בר, כספת, קומקום להכנת משקאות חמים, מייבש שיער.

סוג החדר: Pool View Villa, גודל החדר: 55 מר

סריקאנטנג - וילת ים

וילה פרטית ויפה הממוקמת על גבעה קטנה הצופה על חוף הים. בוילה חדר שינה וסלון, וחדר אמבטיה יפה. בחדרים תמצאו: מיזוג אוויר, אמבטיה יפה שקועה ברצפה, נדנדה, טלוויזיה,  אוסף של סרטים חינם, מיני בר, קומקום להכנת שתיה חמה, כספת אלקטרונית, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי, מרפסת.  

סוג החדר: Ocean View Suite, גודל החדר: 50 מר

סריקאנטנג - דלוקס יציאה לבריכה

חדר נעים וחדש הכולל מרפסת גדולה וגישה ישירה לבריכה משותפת, מתוך המרפסת בחדר. ממוקם בקומת קרקע  מתוך שתי קומות. בחדרים תמצאו: כספת, מיזוג אויר, פינת ישיבה, מיבש שיער, טלוויזיה בלוויין וכבלים, מסך שטוח, קומקום להכנת שתיה חמה, מיני-בר, מרפסת.

סוג החדר: Deluxe Pool Access, גודל החדר: 35 מר

סריקאנטנג - דלוקס נוף לבריכה

חדר חדש ויפה בקומה השניה של מבנה חדש עם בריכה משותפת (בריכה שניה של מלון סריקנטנג) החדר מרווח ומפנק, ומשקיף על הבריכה. חדרים מפוארים מעוצבים בסגנון מודרני. המבנה נמצא קרוב לחוף.  בחדרים תמצאו: מרפסת גדולה עם ספה דו מושבית ונוף לבריכה, מיזוג אוויר, מיני בר, אמבטיה, טלוויזיה, קומקום להכנת שתיה חמה, כספת אלקטרונית, wi-fi חיבור לאינטרנט, מייבש שיער.  

סוג החדר: Pool View, גודל החדר: 35 מר

סריקאנטנג - דלוקס לנאי

חדר הדלוקס לנאי בסריקנטנג הוא חדר יפה בקומת קרקע, ממוקם קרוב לחוף ולמסעדה של המלון..בחדרים תמצאו: מזגן, מקלחת ואמבטיה, ספה, טלוויזיה, מיני בר, קומקום להכנת משקאות חמים, כספת, מרפסת.  

סוג החדר: Deluxe Lanai, גודל החדר: 35 מר

סריקאנטנג - דלוקס עם אמבטיה

חדר דלוקס אמבטיה בסאריקנטנג הוא חדר מרווח עם אמבטיה יפה שקועה. יכול לבוא כחדר מקושר בדלת עם חדר מסוג סופריור, למשפחות.   בחדרים תמצאו: מזגן, טלוויזיה, מיני בר, קומקום להכנת משקאות חמים, מייבש שיער, כספת, מרפסת עם ערסל, מיקום החדר או על גבעה או קרוב לבריכה.  

סוג החדר: Deluxe with Bath, גודל החדר: 35 מר

סריקאנטנג - חדר דלוקס

חדר הדלוקס נמצא על הקרקע, עם עוד 3 חדרים לידו (מעין רכבת קטנה).מגיע לרוב עם מיטה זוגית בלבד.ברמה טובה, לא חדש. בחדר תמצאו: מיזוג אוויר, טלוויזיה, מיני בר, קומקום להכנת שתייה חמה, כספת, מרפסת.  

סוג החדר: Deluxe Room, גודל החדר: 28 מר

סריקאנטנג - חדר סופריור

חדר הסופריור בסאריקאנטנג הוא אופציה זולה למי שמעוניין בחדר פשוט וטוב בריזורט ברמה טובה. ממוקם על גבעה קטנה. בחדר תמצאו: מזגן, מקלחת, טלוויזיה, מיני בר, כספת, מרפסת.  

סוג החדר: Superior Room, גודל החדר: 25 מר

סריקאנטנג - סטנדרט בונגלו

חדר הסטנדרט בונגלו בסריקנטנג הוא חדר קטן וחמוד, ממוקם על גבעה. ממוזג ועם מים חמים. מתאים למטיילים שרוצים ללון במחירים זולים.בחדרים תמצאו: מזגן, טלוויזיה, מיני בר, מים חמים, מיטה זוגית או מיטות יחיד, מרפסת.  

סוג החדר: Standard Bungalow, גודל החדר: 20 מר




צילום LIVE מחוף מסיבת הפול מון

מיקום המלון :

מלונות נהדרים באיזור האדרין

Tommy Resort
יעד: קופנגן | אזור חוף הפולמון
מלון טומי ריזורט ממוקם על חוף האדרין בקופנגן, וכולל בריכת שחיה ומסעדת חוף המשקיפה אל הים. המלון ממוקם על חוף מסיבות הפול-מון ונחשב לפופולארי מאוד. ...
לפרטים והזמנה >>
Cocohut
יעד: קופנגן | אזור חוף הפולמון
אתר נופש מפואר ומפנק. פופולרי ביותר בקרב ישראלים. 2 בריכות שחיה, מיקום על חוף נהדר, במרחק הליכה 10 דקות ממרכז האדרין. סגור זמנית ...
לפרטים והזמנה >>
Sarikantang
יעד: קופנגן | אזור חוף הפולמון
על חוף לילה השקט, אחד החופים היפים בקופנגאן, מרחק 10 דקות הליכה למרכז האדרין. מלון ברמה טובה, עם מגוון חדרים לכל התקציבים. אחד הפופולריים באי. צמוד למלון קוקוהאט. ...
לפרטים והזמנה >>
The Cabin
יעד: קופנגן | אזור חוף הפולמון
ריזורט חדר בחוף לילה שבהאדרין. רמה הכי גבוהה בכל האיזור, מבוקש מאוד. חדרים מעוצבים מודרניים גם על הגבעה המשקיפה לים, וגם וילות ישירות על החוף עם בריכה פרטית. מומלץ ל ...
לפרטים והזמנה >>
Sky Moon
יעד: קופנגן | אזור חוף הפולמון
מלון סקיימון החדש Skymoon, ממוקם על גבעה שבין חוף האדרין לבין חוף לילה השקט, ומשקיף לים מכל החדרים. ללא חוף פרטי, אך בעל גישה לחוף של מלון קוקוהאט, כמה דקות ...
לפרטים והזמנה >>